2008 i bilder, del 1 Januari - Juni

Januari:
Började med att jag åkte hem från Fredrik efter en vit jul :)
Jag och Emelie blev helt galna i mummin :P
Carro fyllde 18 år 8/1 och jag fick veta att hon var med barn.
Sofie fyllde 17 år 22/1
Jag,Sabine och Linette hade en mysig kväll hemma hos Linette med vin på en skoldag !


Februari:
Jag,Bine och Linette kom bakis till skolan fyfan!
Sportlovet började med en ölkväll med mina närmaste vänner, Älsklingen kom också ner. Det blev en hel del monopol  Anne fyllde 34 14/2 på alla hjärtans dag.



Mars:
Fredrik fyllde 21 år 2/3, Kim min bror fyllde 16 4/3, Juha fyllde 22 16/3.
Jag och Bine hade APU på Grafisk trend, som vi försvann från illa kvickt, jävla äckliga gubbar!
plus att det enda vi fick göra var & städa, på ett tryckeri!!
Vi gick in i studion och tog en massa söta kort på oss ist :D
Och jag hade APU uppe hos Fredrik på Nyheter i Norr



April:
1/4 åt jag och Bine årets första glass
7/4 fyllde Jonathan 4 år
8/4 fyllde Jim Sillanpää 17
20/4 Medina fyllde 18 år :D
Det började bli massa varmt ute, så det blev en hel del ute dagar :)
och det bästa av allt, jag träffade Carro på kortegen, och hon var i 8:e månaden så magen va ju goosig!



Maj:
4/5 min och Fredriks 1,5 års dag <3
Det började bli somrigt och ännu varmare ute, blev endel dricka.
Jag och Fredrik var i Köping, första gången jag träffade lilla Josefin.
Vi fick våran stuttsmatta och mindre roligt var väl att vi hittade min moppe som de inte fanns så mkt kvar av.



Juni:
1/6 blev första badstrands besöket :D massa bad!
4/6 -SOMMARLOV! Fest hos Tobbe, som slutade med 2 timmarspromenad mitt i natten till Sjömarken.
9:e Carro blev mamma till en liten flicka :)
18: Hanna fyllde 16 :)
Tältade första gången på året med Bine,Hanna,Malin och Jim
10:e åkte jag till Fredrik och det blev en bra sommar med massor av glass, cider, korv,sol, bad och lite fiske. 


 


Så där :D fast det har ju hänt betydligt mycket mer, men jag kan ju inte skriva en hel novell om varje månad :D
jag fortsätter i ett annat inlägg med bilder från Juli -December !


Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

Visst är det kul att titta tillbaka & minnas..Men ändå fattar man inte hur fort det gick! :D KRAM

2008-12-29 @ 21:43:16
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0