2008 i bilder, del 2 Juli - December

Juli:
8:e min syster Janina fyllde 9 år,
 12:e Ida ( Fredriks syster) fyllde 19
Jag och Fredrik åkte ner till mig och var med mina vänner resten av sommaren =)
min moster och kusin kom från Finland, min moster är knas så hon köpte en peruk ;)
20:e Bine fyllde 18
25: Jim fyllde 23. och vi hade en fest hemma hos mig för både han och Bine, som slutade mindre bra.
Sista veckan i Juli var jag och Fredrik ensamma hemma hos mig, så det var fest typ varje dag haha iaf dricka. Nu när jag sitter och kollar på bilder, fattar jag hur jävla mkt vi drack! :O sommar <3 Malin och Jim bodde hos oss typ, och Bine,Hanna och Sofie också några dagar :D riktiiigt skoj! meeen stööökigt!








Augusti :
Första veckan var slutet på vårt festande, då var det stääda innan mamma och dom kom hem från Finland.
6: mamma fyllde 36
Jag och Fredrik åkte till Köping, och roligt var det! träffade nya människor, bland annat Oskar. Och Beer in a bar låten kommer alltid påminna mig och festen på Maddes, Fiddes mammas balkong *jag och Madde dansar*
Skolan helvetet börjar igen, Fredrik och jag åker till min pappa över helgen, så första gången dom träffades.
Sen var sommarens roliga stunder slut och Fredrik åkte hem.



September :
Det tar slut mellan mig och Fredrik, denna månaden var jag helt jävla deprimerad. Värsta månaden på hela året.  Men mina vänner lyckades få mig att skratta ändå <3 vilken helvetes månad!
3:e Madde S fyllde 18
5:eRickard fyllde 13, Amanda B fyllde 18
6: Kusin Sami fyllde 20
10:e Tina (Fiddes syster) fyllde 17
20:e Carro L fyllde 18, Josefin 1
23:e Jenny aka Kalsongmorsan fyllde 23 år.


Oktober:
Jag och Fredrik började prata igen, mer och mer för varje dag. Jag åkte upp, träffade en ny kompis - Hanna Löfgren!
2:a Elin aka Shorty fyllde 24
3: eMalin fyllde 18, Baso fyllde 23
12:eJag fyllde 18 och min Kusin Jani kom till Sverige på min födelsedag.
15:e Timo Fyllde 17
Jag var på krogen första gången.



November:
10:e Emilia fyllde 2, Amanda L fyllde 18
11: Emelie aka pygméhomie fyllde 20
Denna månaden kom första snöön :) Mamma började göra jul hemma.
och jag var mycket med Malin och Hanna hela helgerna.



December :
2:a Valle fyllde 18
18:e Juha fyllde 28
19:e Kusin Jere fyllde 10
Jag åkte till Fredrik över julen och här är jag än :D
24:e jag och Fredrik blev tillsammans igen <3




Sådär ja! :D
Årets bästa månad var helt klart JULI och sämsta SEPTEMBER!



Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

PUNGKULESKEEED!! hahahaha *skrattar* Åh, vad söt du är & minns att jag fyllde! meh! Kram :D

2008-12-29 @ 23:52:38
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0