Aj mina fossingar!

Kom precis hem till Fredrik igen, följde Tina till busstation. Och när vi satt där och vänta på henne buss, då kom en konstig typ in i vänthallen, han gick omkring i tomteluva och lyssna på mp3, och så helt plöstligt börja han sjunga men ändå typ viska.. precis som att han inte tänkte på att vi var där.. och han sjöng om typ knarka & sånt. ush läskig typ.

Igår kom ju Tina(Fredriks syster)  hit. Och det var skoj, först våldgästa vi deras farmor och fick bullar och tårta ;) mums! Sen då åkte vi hem och gjorde goda maten - Tacos made by Fredrik. Sen efter att vi hade tjockat oss tillräckligt, gick vi till samhället och köpte julklappar, men de var bara Tina och Fredrik som hitta något. Vi lessnade och våldgästade ännu en gång deras farmor. Sen efter en stund där, så åkte vi hem. Men det dröjde inte länge fören Tina och jag bestämde oss för att gå till samhället igen, dom hade ju "nattöppet". Och då hittade även jag en julklapp till Fredrik, men inget seriöst.
Så när jag och Tina kom hem där kring halv tio hade jag goode ont i mina fossingar!

Ne nu ska jag kolla på SOS Familj innan Fredrik kommer hem från verkstan. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0