ÄNTLIGEN HELG!

Wiie, äntligen säger jag bara. Är sjukt trött & det känns verkligen som att det är fredag också, helt död.
 Den här veckan har gått så sjukt sakta. Men det har alla dagar gjort ett tag nu, kanske är det för att jag längtar så mycket efter att få åka till Fredrik. :) men snart så ..

Gick halva dagen i skolan idag, hade Historia på morgonen.och vi skulle skriva en artikel om någonting med Medeltiden, så jag och Bine skrev om svenska riddare. Andra lektionen som va Rörlig bild, åkte vi hem på.. för jag och Bine ska filma hemma, eftersom dom personerna som ska vara med bor här, så det blir svårt för dom att ta sig till Borås.

Idag blir det som många andra fredagar - IDOL! Det enda jag hoppas på är att Kevin får stanna( varför skulle han inte :P), sen vem som åker ut spelar inte så stor roll.. eftersom att jag vill att Kevin vinner :)

Får se om jag hittar på något skoj innan Idol också, vad det nu skulle vara. Malin och Hanna skulle nog till Johan & Robin idag så. Kanske om jag har ork så fixar jag några uppgifter i Historia och Religion, så är det gjort. :) Skulle vara så skönt att få jullov och veta att när man kommer tillbax så har man inget efter sig.. underbart!

Nu kom jag på - ska spela GH nu !

Fredrik du är så efterlängtad, Älska <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0