Dan före dopparedagen!!

Är det någon mer än jag som inte fattar att det är julafton i morgon
tycker det har gått så foort nu på slutet. Men jag tror på en mysig julafton med Fidde och hans släkt.
Läste mitt horoskop i aftonbladet, där stog det iaf typ
 " du kommer få en mysig julafton, även om du saknar din familj och vänner"
Nästa jul ska jag väl ändå vara hemma tror jag, nu är det ju andra julen här i rad.
Jag har iaf fått lite jul känsla nu :D massa snö och julklapparna under granen gjorde det !

Idag har vi sprungit runt på samhället, köpt en julklapp till Fredriks pappa.
Kände att jag var tvungen att köpa något till honom, eftersom han hade köpt en julklapp
till mig för ungefär 200 spänn! Så jag och Fredrik gick på Konsum och köpt en
kallrökt lax för 200 ;) det var det han ville ha så ^^ han älska ju typ det.
Å så mötte vi Fredriks farmor på Konsum och så säg Fredrik "vi hade ju som tänkt våldgästa dig igen"
då säg hon" haha jasså IGEN!" haha :P
Så jag och Fredrik har nog fått en massa motion utan att veta om det ;)

Och idag käkade jag faktiskt Frasses, det inte alltid som man tjockar i sig en hambugare dan före julafton haha!
Fredrik tyckte jag var helt knäpp  :P
så nu behöver jag inte äta det på ett halv år igen.

Och jag glömmer jämt kameran hemma när vi ska ut!
jag som vill ta kort på träden, as fint när det är snö på dom & så.
Men imorgon ska jag iaf ha med kameran ;)



GOD JÄVLA JUL PÅ ER !!! =)


Kommentarer
Postat av: kalsongmorsan

go jul, din gamla fis ^^,

2008-12-23 @ 21:21:57
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0