Fick G

Idag känner jag mig bara allmänt trött och fryser utav bara fan. Så jag ska snart lägga min under mitt varma täcke och kolla på One tree hill. Hoppas jag inte börjar bli sjuk nu, för det skulle vara jävligt onödigt! Det är ju bara 2 veckor kvar i skolan, Och nu måste jag vara där, för att inte hamna efter.

Jag fick föresten G i religions provet :D tur det, för jag pluggade som fan till det provet. Dessutom så är jag inte van vid att ha prov, eftersom vi typ aldrig haft det på JB, föutom i matte. Så det känns jobbigt när vi väl har ett prov. Nu kom jag precis på att vi har ett jävla prov i demokrati imorgon, good luck! För jag har inte övat ^^ haha :D

Längtar efter dig gos, snart ses vi igen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0