Fortsättning på 300 frågor..

81. när flyttade du senast?
För typ tre år sen.

83. vilken stil har du?
min egna ;)

84. vilken kändis skulle du vilja gifta dig med?
Wenthwort Miller (stavning), Chad michael murray eller James Lafferty (från OTH)
Fast jag tror inte jag skulle vilja gifta mig men ändå :P

85. vilken kändistjej har snyggast kropp?
Finns ju många:P

86. vilken kändiskille har snyggast kropp?
Samma svar som åvan.


87. skulle du kunna tänka dig att bli prostituerad?
Haha, nej seriöst.

88. har du hoppat studsmatta det här året?
ja, en jävla massa eftersom vi fick våran studsmatta detta året :)

89. vilken är den godaste frukten?
banan och klementiner

90. äter du grönsaker varje dag?
Inte varje dag, men nästan.

91. dricker du så mycket vatten som man ska?
Nej

92. är du underviktig, normalviktig eller överviktig?
normal


93. hur lång är du?
159 Woow!


94. är du nöjd med dig själv?
oftast

95. vad är du bra på?
att spela GH (mohaha),

96. har du en egen hemsida?
nej

97. är du medlem på den engelska bilddagboken?
nej!

98. hur gammal önskar du att du var?
som nu, och när jag fyllt 20 så vill jag inte bli äldre


99. vad är klockan just nu?
21.25

100. är det jobbigt att svara på frågor?
Nja lite, vart trött. GO NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0