Fortsättning på 300 frågor.

121. vad har du för visningsbild på msn?
Ingen, eftersom jag använder ebuddy när jag sitter vid den här datorn.

122. vilka sidor/program är du inne på nu?
bloggen och rixfm

123. laddar du olagligt ner musik?
Alltid ^^

124. har du en egen ipod?
nej


125. är du fet?

nej

126. vad önskar du dig i julklapp?
mobil,presentkort,påslakan, datamus+musmatta, fotoramar, mp3/ipod,kläder, massa KUDDAR, klippning mm


127. ska du köpa prada mobilen?
nej

128. har du sett filmen "linas kvällsbok"?
Ja, första gången med Fidde :P

129. är du emo?
nej

130. vad stör du dig på?
Finns massor, orka räkna upp!

131. vad är emo enligt dig?
Barn som skär sig i armarna & tycker synd om sig själv.

132. brukar du lyssna på hög musik?
Jo ibland

133. vad gör du om dagarna?
skol veckor går jag i skolan, oftast iaf haha.

134. tycker du om popcorn?
ibland


135. vilken är din favoritläsk?
just nu är det faktiskt FANTA den riktiga hah Coca-cola kommer på andra plats.

136. vad är din favoriträtt?
Vet faktiskt inte haha. men gott är iaf : Kycklingsallad, tacos, kyckling, kött mm


137. vad tycker du om raggare?
haha.. har ju vart tillsammans med en HAHAHA fast han är inte raggare längre :P

138. vad tycker du om punkare?
Bryr mig inte så hårt.

139. har du skärt dig nån gång?
Jopp fast inte med mening ^^


140. är du död?
SJÄLVKLART :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0