Go morgon!

Jag är redan vaken! klockan är halv 12, så det är rätt tidigt för mig haha. Ska snart börja göra mig i ordning så att jag är helt klar innan Fredrik vaknar :D då behöver han inte gnälla om att jag är seg, oftaste är de kläderna som tar längst tid :P

Inte för att vi ska göra något specillt idag, men igår var jag skuttig och seg. Idag vill jag vara söt och pigg ;)
ska ut och kolla på "Ninas" om dom har några snygga jeans, får ju underhåller idag.
Men tror ändå jag kommer köpa dom efter jul isf,då är det ju alltid billigare.

IMORGON ÄR DET JULAFTON! :o det känns inte, jag borde köpa mer julklappar åt MIG SJÄLV!

Tjiing nu ska jag göra mig i ordning!


Kommentarer
Postat av: Pygméhomie :D

haha ja gör de, köp massa åt dig själv :D

2008-12-23 @ 16:16:02
URL: http://emeliestroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0