har ingen ork ...

Varför gör vintern mig så deppig? eller ja, inte så att jag deppar ihop. Men jag har ingen ork att hitta på någonting, ligger mer än gärna nerbäddad i sängen och glor på film, precis som jag tänkte göra nu. Är det mörkret som gör det? när jag går upp är de kolsvart, när jag kommer hem från skolan är det också kolsvart, nästan iaf. Men i vilket fall, så blir det mörkt så jävla fort man hinner ju knappt se ljuset. jaja, snart är det jul och då ska man va glad.

Har inte hänt något specillt idag, skolan. Som ´kändes jävligt onödig, för att vi skulle komplitera saker, men jag var klar med alla uppgifter i Mediakommunikation. Men jag och Bine jobbade lite med projekt arbetet lite. Hade handledar möte.. och då vart jag bara mer irriterad. För våran handledare säger att de kanske är för lite arbete å så för två personer. Och att vi fortfarande ligger på ig pga det. Men vi skickade iaf vad vi hade gjort så hon får se. Tänker fan inte få IG i de :O

Kommentarer
Postat av: Pygméhomie :D

Jag hatar vintern jag mår så mycket dåligare då. Det är mörkt när man går o lägger sig och när man vaknar, spelar ingen roll om man går upp 7 på morronen eller 4 på eftermiddan, det e MÖRKT! Jag hatar mörker. Men det har ju knappt heller vart nån sommar så vi har ju inte fått så mycket ljus som vi behöver.

2008-12-11 @ 20:49:56
URL: http://emeliestroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0