Här snackas de bajs under frukosten!

Jag och Fredrik satt och åt en sen frukost nyss, bröd med bacon ost och oboy mums. Och helt plötsligt säger han
F-Jag är skitnödi igen!
J- Va?? du bajsa ju nyss
F-Ja jag vet, men he kom bara en liten plupp.. som en jordgubbe!
J- haha va? som en jordgubbe.. du är mongo :)
F- Ah fast egentligen var den stor som ett äpple, men liten som en jordgubbe.
J- va? det går ju inte.
F-Ne men jag menar att jag skulle pluppa ut en plupp som var lika stor som ett äpple
J-Jaha okeej .. men det kom bara en plupp som va liten som en jordgubbe?
F- ja, för det kändes som att rövhålet sprack
J-haha av den lilla jordgubbens pluppen?
F- ja, haha jag är väl trång i rövhålet
Båda - HAHAHAHAHAHAHAHAH!

Efter en tystnad 
Jag - AJJJJJJJJJJJJJ HELVETE!
han - vad gjord du
Jag - men krossade kulan på foten
han - ahaa så det var ingen jordgubbe som bet dig?
(jag slog i foten i stolen)


Kommentarer
Postat av: Pygméhomie :D

HAHAHAHA mysigt samtalsämne ;)

2008-12-29 @ 23:36:13
URL: http://emeliestroem.blogg.se/
Postat av: KalsongMorsan

Jag försökte kommentera det här inlägget tidigare så jag testar nu igen!

*hahahahahahaahhahahaa* BAJS humor, jag vill umgås med er & skratta! haha

2008-12-29 @ 23:54:07
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0