Hel dött Arjeplog!

Kom just in, var ute en sväng till OK och köpte halstabletter, och "vecko revyn". Och det var totalt jävla dött ute idag, mötte bara ambulansen och en till bil. Annars brukar det ju vara folk som kör som galningar. 

Jag har börjar bli sjuk också, nemen så trevligt! Ont i halsen, mysigt värre. 

Igår  var de julafton,nehe?? som om inte alla vet det? xD  

Vi var hos Fredrik farmor, åt goda julmaten.. jag höll på & spricka tillslut haha. prinskoorv!
och till efterätt blev de ris alá malta med saftsås. Massa JULMUST och lite kaffe haha ;)

Igår fick jag ju bara julklappar från Fredrik, hans pappa och hans farmor. För alla paket från mamma och pappa har jag hemma, så jag kommer ha rena julafton när jag kommer hem ;)
mamma avslöjade att vi hade fått ett nytt spel till Guitar hero "world tour" med en till gitarr. :D

Jag fick iaf det här i går:

1: Shampo som luktar jordgubb ( som jag fick tillbax av Fidde, haha köpte de till honom på skämt)
2:Clean&Fresh sminkborttagningsmedel osv..
3:GODIS
4: bästaste hudkrämen
5:mascara
6:Halsband av Fredrik
7:Ipod ( som jag fick av mamma i förväg)

På halsbandet står det:
Love your laught,
love your style, love your heart,
your soul, your smile,
love your voice
love your touch



Nu ska jag läsa lite i min nyinköpta tidning ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0