HEMLIG Idolartist på Kraja imorgon!

och jag blir då så jävla besviken om det inte är Kevin!
för jag ska nämligen upp tidigare än vanligt för att vara på plats klockan 12 då denna Idolen kommer dit.

Men vem skulle de annars vara? han bor ju liksom bara 7 mil härifrån.
Och så är det en "hemlig idolartist" på silverhatten i kväll.
Men det kosta 190 spänn & gå in där, och jag går hällre gratis imorgon för att få en autograf!
och vem mindre än kevin kan de vara?

Ska bara fråga Fredrik farmor om hon ställer upp och kör, för annars får jag gå 2-3 km.

MEN JAG SKA TRÄFFA DENNA HEMLIGA IDOL!
OCH KAMERAN SKA MED!
ALARMET SKA STÄLLAS I KVÄLL, FÖR JANETTISEN SKA UPP 10 !

Kommentarer
Postat av: Baso

Knasigt ..



han är inte ens bra :P

2008-12-25 @ 20:06:41
URL: http://baso.blogg.se/
Postat av: Pygméhomie :D

haha du är helt galen i han :P

2008-12-26 @ 00:02:57
URL: http://emeliestroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0