Inte min dag! ...

Humöret är verkligen inte på min sida idag, känner mig bara tråkig, trött och irriterad. Ingen ork till någonting alls. Så det är la tur att klockan börjar bli kväll så att jag kan gå och sova. Imorgon vill jag vakna på rätt sida, glad.

Skolan idag var slapp, vi kollade på film.. fast under filmen skulle vi även kolla hur många reklamer vi såg, alltså typ reklam för kläder,mat,dryck osv... Men det blev inte så mycket skrivet eftersom jag fastnade i filmen.

Sen var jag nere hos Emma (matteläraren) och fixade mattepapper om Matte A. Känns skönt att jag äntligen fick tummen ur, och gick dit.  För 20 januari ska jag göra en prövning i hela matte A, wish me good luck!


Johannes : De vet du la ...
Samuel : va sa du? "De vet Ulla

hahahahah lite roligt var de :P


Kommentarer
Postat av: Pygmehomie :D

De vet Ulla... hahhahaha jag garvar ihjäl mig HAHAHA

2008-12-05 @ 17:33:12
URL: http://emeliestroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0