Min helg!

Lite sent kanske att berätta om helgen, jag var i alla fall hos pappa. Det var en riktigt rolig helg :D

I Fredags kollade vi på Idol finalen och käkade grillad kyckling till, as gott! Jag ringde och röstade på Kevin typ 3 gånger, och var så jävla nervös..vet inte ens varför. För det var ju redan självklart att han skulle vinna. Och när han vann..
ojoj va glaad jag blev =D jag och Anne hoppade om kring ( normala? :S ) Han förtjänade verkligen platsen som vinnare!

På Lördagen tog vi det mest lungt, spelade Wii med Janina :D och fan va jobbigt det var men jävligt kul! hade jävla ont i axlarna och armarna dagen efter :P haha! Vi skulle göra ett pepparkakshus, men det gick mindre bra. Först tappade jag en bit av huset, men det gick att lima ihop, men se tappade Janina också en bit och den gick i tusen bitar!
På kvällen var vi upp till Minna och Jasko en sväng, och fyfan vilken äcklig "drink" Minna gjorde till mig, hon blanda smirnoff vanilj med oboy! ush fyfaan.. det tog ungefär en timme & få ner den. Sen drack jag inget mer, eftersom jag blev så illamående.

På söndagen gjorde jag och Janina ett nytt försök med att bygga ett pepparkakshus. Och jaa. den gången lyckades vi ! och den blev fan söt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0