Mina nya kompis!

Idag har det var en lång men bra dag :)
Okej,. den började mindre bra, nämligen med att jag var tvungen att gå upp på min lediga dag. För att åka till skolan för att beställa min studentmössa. Men sen kom Juha och hämta mig vid tio så det va rätt lungt.

När jag kom hem frågade mamma om jag ville följa med till Göteborg, med henne och mormor. Så blev det. vi hälsade på hos Mia och Emilia. Där bjöds det på kaffe och Emilia gjorda pepparkakor :D Mysigt, jag fick en tidig julklapp av mormor och Mia 1000 kr sammanlagt, så lovade jag dom att jag skulle köpa något jag behövde. Och det fick bli skor, så på vägen hem stannade vi i Knalleland.. gick in på stadium och köpte sånna där "vanliga" Adidas skor, stog ett bra tag och valde mellan vita och svarta, tillslut gick jag därifrån med dom vita. Kände mig as nöjd, när vi kom hem till mormor skulle jag självklart gå runt i dom, men då kände jag ju att dom var alldeles för stoora! Ååå alltid samma sak när jag köper skor, dom känns as bra i affären och sen när man kommer hem är dom för stora, jag tog ju 38½, men Juha ska gå och byta dom till mig eller lämna tillbax dom. Men kanske tar dom svarta då istället.. beslutsångest!

När jag kom hem fick jag en överraskning när jag satte mig vid datorn, jag såg att luckan inte var helt stängd, och skulle fälla upp den riktigt, då fick jag se ett litet paket.. det var en tidig julklapp från Juha och mamma :D en ipod shuffle ! 
blev helt as glaaad :D


skriver om helgen i ett annat inlägg för det här blev ju rätt långt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0