Nu är det klart!

Har inte vart speciellt aktiv under helgen här, eller inte alls. Men jag har vart hos pappa så inte haft med mig datorn.

Men iaf, klockan är bara elva och jag är redan hemma! Egentligen så skulle jag vara ledig idag.. som alla andra måndagar. Men så skulle vi till skolan i dag för att beställa våra studentmössor. Så nu är det gjort och det gick på 600 spänn för mössan. Men jag ska ändra lite på den om det går.. annars får det va.

Jag hinner itne skriva om helgen nu. För jag ska åka till Göteborg med mamma,mormor och Jonathan. Till moster Mia och kusin Emilia :D Eftersom mormor ska åka utomlands imorgon så vilel hon lämna Emilias julklappar nu. Tar med kameran så det blir lite kort :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0