RESPEKTLÖSA JÄVEL!

Det är vad Fredriks pappa är! tack vare honom så har jag vart på dåligt humör hela dagen. Eftersom det var han som väckte mig på helt fel sätt!

Först så vaknade jag av Fredriks mobil som ringde halv åtta för han skulle jobba på OK vid åtta. Och då hade jag as svårt att somna om fast jag var sjukt trött, tror klockan var runt nio innan jag somnade om. Och tro fan inte att hans jävla pappa kommer in vid halv tolv sätter på lampan så den lös på det ljusaste ( man kan välja ljushet heter de så:S ). sätter sig vid datorn och inte nog med det .. han börja ringa runt till folk och så hade han en cigg i käften! Och åå fan va jag hatar rööklukt, och ännu värre är det på morgonen. ush fyfan! Så jävla respektlöst!

så jag har inte varit någon rolig att umgås med idag, bara sur och trött. När Fredrik kom hem så kollade vi klart på filmen vi började kolla på i natt "Smother", ingen bra film, men gick att se. Världens jobbigaste morsa i filmen.. värre än min ;)
Efter filmen fick jag ryck och ville ut och få lite luft ihop om att jag skulle bli piggare och gladare, tog min Ipod och gick ut.. men uuuh det var kallt, så det blev bara en fem minuters runda! haha
Sen vart jag bara ännu surare för att jag inte kunde vara ute, och började bli hungrig. Och Fredriks pappa hade gjort nån älgkötts gryta.. och jag ville inte äta den för det var massa lök i (HATA).
 Fredrik ville inte göra köttbullar åt mig heller, för då skulle hans pappa bli sur för att vi inte åt ur grytan.
Så jag sket i att äta och frossade i mig godis tills jag mådde illa.
Och sen var jag faktiskt bara tvungen att äta ur grytan iaf, så hungrig var jag! Men den var ju inte så hemsk ;)
jag plockade ju bort alla lökbitar, så det var rätt gott :)

Jag sitter här dricker kaffe och fryser, Fredrik spelar PL. Men vi ska snart bada :) massa mysigt och vaaarmt! <3

Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

ojoj, du HAR ett humör! :D

2008-12-22 @ 23:12:49
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0