STOR BESVIKELSE!

Det var inte KEVIN som var på Kraja! utan Sephidé (stavning?).
Jag vart så besviken så jag inte alls orkade ta kort, fast jag tro hon såg kameran haha :P

Men fick en autograf, och hon var ju fakiskt rätt trevligt :)


Men jag vet och är helt sääker på att Kevin och Alice ska vara på Medan i Arvids den 30:e och spela,
gratis inträde. För det står i "Arjeplogarn"Så får se om jag får med mig Fredrik att åka buss dit,

Det stog ju faktiskt den här gången att det var en "hemlig" idolartist som skulle vara på Kraja,
men dom flesta trodde ju de var Kevin, just därför var de la inte han då ^^


Kommentarer
Postat av: jennifer

så ligger det nog till ja ;)

2008-12-26 @ 23:08:22
URL: http://jennifermolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0