Ge mig julen!

Idag slutade vi halv tolv, som alla andra tisdagar. Men idag kunde inte mamma hämta mig från R40, eller "stora vägen" som jag också kallar det, så då blev det en 3 km promenad hem. Va faktiskt rätt skönt, rensa tankarna och sen kändes det så skönt när jag kom hem, kände att jag hade gjort någonting och så var MORMOR hemma hos oss ..
då blev jag ännu gladare. Min mormor <3
Hon frågade vad vi ville ha i julklapp, men kom inte på någonting.. då sa hon att vi skulle få 500 kr var istället :)
Då lär jag ju köpa nya skor, sneakers. Och jag ska få en av hennes mobiler, fungerar tillfälligt. tack!
verkligen behövligt, och jag bryr mig inte om att den inte är den nyaste flashigaste mobilen.
Bara den funkar & det går ringa och skicka sms så är jag glad. :)

Men julen ska jag inte fira hemma i år heller, den blir hos Fredrik :) Så mysigt,  precis som förra året. Vi som hade våran egna lilla julgran med glitter i rummet. OCH framför allt SNÖ, är något som garanterat finns där.. = julstämning.
Jag längtar så otroligt mycket tills jag får åka iväg härifrån, komma upp till vintern,

och framför allt träffa Fredrik. Det värmer så i hjärtat när du säger dom där tre mest betydelsefylla orden.

Jag älskar dig!  ... och du, jag älskar dig också <3


Nej vi är inte tillsammans än, men har en stark känsla av att det kommer att bli så. Nu verkar det som att båda vill det. Och det är ju de det handlar om, båda måste ha viljan att bygga upp allting igen. OM det blir så, då vill jag bara lämna allt som varit.. början om helt på nytt. Och jag kommer endast bära med mig dom där bra minnena som vi skapade under dom där nästan två åren. 4/11-06 var en av dom bästa dagar i mitt liv, helt seriöst.. men 29/10-06 var nog ännu bättre, det var allra första gången vi träffades, fan va glad jag var! Så det finns minnen som aldrig kommer försvinna, och det är dom bra <3 Försöker förtränga dom dåliga. Och hoppas på att vi skapar fler roliga och bra minnen tillsammans..!
Jag älskar dig från djupet av mitt hjärta.


Kommentarer
Postat av: Pygmèhomie

haha den julgranen kommer jag ihåg, den var söt :D

2008-12-10 @ 11:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0