en kvarts promenad i -20 för en godispåse!

Jag ligger nerbäddad under Fredriks varma duntäcke, med tjocka mysstrumpor & as goa mjukisbyxor. Men jag fryser som satan :S och det var mer än en halv timme sen som vi kom hem!
Fast det var ju goode jävla kallt ute också 20 minus!
Jag trodde seriöst jag skulle bli till is, ni vet det var så kallt så det brändes så där äckligt på låren!
och i mitt hår hängde det fryset snö! då snackar jag kyla!

Vi gick en kvart promenad i 20 minusgrader för att få en påse godis!! Men innan vi gick vägen hem igen så våldgästa vi hans farmor som typ bor brevid Konsum, för att värma oss! Och där blev vi bjudna på nykokt kaffe och bullar/pepparkakor! sen var det bara att traska ut i kylan igen.. en kvart! uuuuh..
det kändes som världens längsta kvart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0