Promenad med mina tankar..

Jag sitter här och lyssnar på Baso - Promenad med mina tankar. Jag är helt kär i låten, seriöst den är sjukt bra. En av dom bästa han gjort :) och jag fick en ny låt av honom innan, och var den första att höra den :D hoho även den va bra !

Min helg har vart massa bra faktiskt.
I går var jag med Malin, Hanna och Sofie. Va sköjs, först kom Malin och Sofie ner till mig .. vi drack kaffe och åt pepparkakor, som gamla kärringar ;)  Sen gick vi upp till Malin och Hanna kom också dit. Vi kollade på film "Narnia" och den va rätt bra faktiskt, rätt söt. Malins mamma va söt och kom in med kaffe & kakor till oss haha.
kaffe kärringar är vad vi är :D
Efter filmen spelade vi biljard, jag och Malin var riktigt sämst ;) vi förlorade alla gånger mot Sofie och Hanna haha :D Men det var riktigt kul ändå, blev lite dans moves med biljadkön också haha :P

Idag var jag upp till Malin en sväng, och sötisen hade lagat mat och dukat när jag kom upp. haha så söt är hon, och det blev fiskpinnar, hennes favorit?  där satt vi med våra fiskpinnar & saft :P Sen som alltid när det bara är jag och Malin så spelade vi Guitar Hero :D Och jag vet inte vad de var med mig idag.. för jag vann 1 jävla gång.. fatta 1 GÅNG  på 2 timmar! haha riktigt sämst ;)

Och så har jag också vart duktig idag & fixat en uppgift i Historia och en i Religion.

Snart blir det Andra Avenyn :D och sen Sanningens ögonblick.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0