Vi vill se Keeevin vinna :D

Det var väl ingen som missade Idol igår?
Iaf så kom ju självklart Kevin & sen då Alice i finalen, och lilla Robin fick lämna. Det tyckte jag var lite tråkigt, för om det är någon som utvecklats så är det ju Robin. Han har ju bara blivit bättre och bättre. Fast i går var han ju inte så bra. Men jag tror att Robin kommer få något skivkontrakt ändå :) Hade ju vart skoj om Boråsaren kom till globen :P

VI VILL SEKEVIN VINNA, VI VILL SE KEVIN VINNA  =)
Alltså såg ni inte hur Kevin rockade hela jävla scenen igår, han va ju så jävla grym! speciellt i "Living la vida loca" seriöst, så jävla bäst! och snygg med för den delen ;)



Jag är så jävla glad, :D Älskar dig .. också <3

Nu väntar Duschen! för om nån timme ska jag upp till Malin :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0