10/6-08 | Åka till Älskling =)

Har inte skrivit på länge nu, har inte haft tid! :) har ju SOMMARLOV!

Idag ska jag iaf åka till Älsklingen, Äntligen!
Fan längtar ju massor, och imorgon blir det massa mys. Älskade Freddie!

Det har faktiskt hänt lite saker under denna första veckan på lovet.
På skolavslutningen var jag och Sabine hos Tobbe och drack lite. Kul att träffa honom eftersom det var ett tag sen sist, tror fan det var på nians skolavslutning. Senare den kvällen hamnade jag och Bine hos David i Sjömarken, eftersom vi inte fick plats å sova hos Tobbe, Det vart en jävla kall och jobbig nattpromenad.

i fredags var jag och tältade på Marsjön med Malin,Sabine,Hanna & Jim. Dom två första timmarna var ju rätt kul, vi sjön å hade oss. Men sen spåra det totalt. Slutade med att vi blev väckta av Polisen på mornen "Vakna Vakna, de é polisen".

Och i Söndags var jag ett tag med Hanna och Malin, träffade även Timo och Jim första gången på skit länge ju, dom har ju flyttat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0