12/10 |Ingen Vanlig DAG!

För någon fyller 18 idag, och det är visst JAG! =)


GRATTIS TILL MIG =)

Men det blev ingen bra start på dagen iaf, vaknade först 8 av att pappa hade bombat mig med vibbar på msn, och till slut hörde jag dom. Och kände att jag hade ont i huvet och mådde illa. Tänkte att det går nog över om jag sover ett tag till, klockan ringde halv elva. Och fy, mådde nästan ännu sämre. In i duschen o la mig & sov en stund till.. så jag vaknade vid ett. Och nu har jag fått i mig en macka o en kopp te, och mår lite bättre.

Idag kommer Jani =) vet inte när, han är ju hos pappa nu.. och dom har inte sagt vilken tid dom ska komma, men han får inget kaffe iaf xD Hahah pappa alltså, han får komma hit o lämna min present sen får han åka hem tycker jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0