13/5-08 | Helg med massa sol =)



Har ju inte skrivit igen på ett tag. Älsklingen är ju här och det har vart så underbart väder hela helgen så då har man ju ingen lust att sitta inne o skriva blogg. Men tänkte ta mig lite tid och uppdatera den nu.


I lördags så kom ju älsklingen :) Så det blev ju en massa mys. Senare på kvällen ville Malin och Jim att vi skulle komma upp till dom & dricka lite och så blev det. Malin och jag höll oss till Cider medan Jim och Fidde drack sprit och öl. Sen fick man ju grillat också, så jävla gott! :) Fidde åt ju mer än alla, & vi tre satt o garva åt honom, han va så jävla knas när han bara "Fyfan va mätt jag vart, orkar inte" sen tar han mer mat iaf! Hahaha. Det blev en mysig kväll :)

Och i söndags så väkte Fredrik mig redan vid halv nio, "Vakna, följ ut o rök" .. så jag fick glatt följa med han ut när han skulle röka, Sen somnade jag då iaf. Och när jag vaknade såg jag att han hade druckit sprit! Grr då vart jag ju inte så jävla glad. Vi drog o spelade tennis med Malin och Jim vd tolv, fast vi hann ju inte spela länge innan några idioter kom o skulle spela match. Jag och Malin fick för oss att vi ville bada för att det var så sjukt varmt! Så vi åkte till badplatsen, och Fredrik han var så jäävla full. Sen då när vi skulle bada så lägger han sig på gräset, och tro det eller ej, men han däckade!! börja snarka som ett tok också. Pinsamt värre! Det blev inget bad för mig och Malin då, eftersom jag vart lagom irriterad på Fredrik. Vi satt där o försökte väcka honom, men lyckades dock inte. Så jag bad Jim och Malin åka hem, tyckte ju att det var taskigt att dom skulle få sitta o vänta på att min pojkvän vakna. Så då låg jag där o solade med en däckad Fredrik jämte mig. Försökte väcka han många gånger dock utan att lyckas. Men sen efter 2,5 timme fick jag nog o pötte på honom o skrek åt honom att vakna. Då jävlar vaknade han o de första han säger är" Vars fan är vi".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0