13/8 |King.com

Ojsan har inte bloggat på ett tag nu ^^ Har ju vart hos Fredriks mamma i Köping, då hann jag inte riktigt med.Jag spelade på King.com istället :P haha, jag är beroende nu och det är Lindas fel (Fredriks syster), för att hon visade mig sidan & sa att jag skulle bli medlem. Så nu har även Fredrik blivit beroende och skapat en användare där.

Idag har vi mest sutit och spelat på just king.com .. man ska samla juveler & Fredrik försöker komma i kapp mig nu.. han har väl runt 400 nu och jag typ 600. Vi vaknade runt ett idag också, sent jag vet. Men är man uppe till fyra så blir det lätt så. Plus att vi inte fick sova så jätte länge i Köping, för lilla Josefin vaknade ju tidigt :) Så söt är hon ..lilla coolingen :D

Och Fredrik var ju och skulle kolla jobbet hos någon där i Köping, men då när han och Oskar gick in där var gubben som jobbade där skit sur .. och behövde visst ingen mer. Man undrar ju om det där bara var fyllesnack från någons sida :/ ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0