14/4-08 Grattis Alex! :)

Nu har jag inte skrivit här på ett tag.


Har precis duschat och ska kolla på några avsnitt av
One tree hill, jag är helt fast idet, Är på tredje säsongen nu.
Lucas är så jävla snygg ;) och Nathan är de inte heller nått fel på.

Idag har jag vart en stund med Malin, Hanna och Sofie.
Vi skulle ut o gå, va ju så fint väder också. Så vi skulle
gå runt elljusspåret, men jag och Malin gick bara en liten bit
eftersom hon har haft en hjärnskakning för inte så länge sen
och sen så har hon lite ont fortfarande, och jag har själv ont i
ryggen. Sen fick vi se att vårt "Partytält" vart slaktat. Haha,
vindskyddet hade någon nämligen pajjat.

I helgen har vi haft kalas för Jonathan o han fyllde ju 4 =)
Och fick en super fin cykel ^^ och sen mitt i allt firande hände
Något med min rygg, och fick massa ont. Så efter klockan sex
Vart jag sängliggande hela lördagen, hade så fruktansvärt ont
Åt några tabletter för ryggen och tog nån salva, det hjälpte väl lite.

Och nu längtar jag bara efter Fidde,Saknar dig älsk.
Han kommer i början av Maj kanske den andra, hoppas han
Är här den 4:e iaf, då firar vi ju 1,5 år och vill ju gärna
Va med han då med ju. Ja, de återstår att se.

Grattis Alexandra Ottosson 18 år :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0