14/7-08 | Besök från Finland

Nu har min moster Marika, hennes sambo Tero och min kusin Jere kommit hit, Från Finland. Har ju inte träffat Jere på typ två år, och han är så söt! ska försöka ta kort på honom imorgon. Jättefina bruna ögon har han. Och imorgon ska Marika klippa mig, äntligen! Det behövs verkligen, heh och på onsdag blir det Fredrik tur.

Tre dagar kvar, sen kommer Fredrik hem från Köping. Seriöst jag saknar honom, och han han har bara vart borta i två dagar. Vill inte ens tänka på hur det kommer bli då när han åker hem till sig, fast förhoppningsvis så dröjer det. För nu kom han med ännu en bra nyhet, han kanske fixat jobb i Köping :) Han skulle dit imorgon och prata med dom. hoppas på det bästa älskling.

Har vart med Malin en stund nu på kvällen, annars så har jag bara suttit inne. Spelat Guitar Hero, haha jag lär ju ha varvat hela spelet när Fredik kommer hem. Har även fixat min säng som gav upp för någondag sen och gick sönder. Men jag gjorde en tillfällig lagning på den tills vi ska köpa en ny. Och fyfan va äckligt smutsigt det var under sängen, men nu är det rent igen!

haha, Fredrik är så söt när han sjunger " I looove you baby" till mig, från låten
" I can´t take my eyes off you"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0