18/4-08 | ÄNTLIGEN FREDAG!

Äntligen Fredag!

Sitter i skolan nu och vi ska ha engelska snart.
Jag orkar inte, är sjukt trött idag. vill bara hem o sova.
Men slutar iaf typ innan två dag iaf, sen ska jag hem och sova!

Och sen i kväll ska jag leka med Maliin och Hanna :)
Få se vad man hittar på för skoj, kanske blir det en
jogging runda på elljusspåret även idag.
Vi var ju duktiga igår. Och Hanna va värsta äcklig
hon går o plockar upp en slemm klump med grodynglar.

På lörda ska jag väl bara ta de lungt, och sova länge.
Maliin och Hanna ska nog till Annelund så.

Gjorde matte prov igår, hm undra hur det gick..
egentligen vill jag inte ens veta, för jag är nästan
säker på att det det gick åt helvete! ..

tjingeliing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0