19/10 | Min första krogrunda ;)

trotts att jag var hos min pappa, så blev det en lyckad helg :)I Fredags tog vi det lungt, bara några Lapin slank ner ;) och det var så kul, när jag skulle få födelsedagspresent av Anne&pappa. Anne säger : Vi viste inte riktigt vad vi skulle köpa, så vi började med dom här mjukisbyxorna".. så gick jag o prova dom, kände att det var något i fickorna men kollade aldrig, Anne frågar "vad är det i fickorna då"jag :" papper eller nått..Anne"haha men då får du ju kolla :PSå var det 400 spänn =) haha sött av dom! :D


och i går så var jag faktiskt ute på krogen för första gången, med Minna och Jasko :) Vi var på Tonic, och jag fick gratis fylla ;) inte ett enda öre betalade jag ^^ haha. Och inte fick jag visa legg när jag skulle in heller, haha blev faktiskt lite irriterad :P haha. Men det var faktiskt riktigt kul, dansade som fan och drack mig full haha. Juha kom också dit, och kul var det för honom hade jag inte träffat på hur länge sen som helst, packad som en anka var han också. Sen helt plöstligt in genom dörren kommer ARI, och honom har jag inte träffat på flera ÅR.. så det första jag sa var " Vaaa i heeeeeeelvete :D " .. Sen kom även Nisse(Niklas som han egentligen heter), och han var också full men kul :) Och sist men inte minst så träffa jag Linette också (:

Det enda som var tråkigt, var att jag blev av med mobilen :( Mindre skoj, men mobilen var ändå sönder typ, men mitt kort hade jag velat ha kvar ju. hade precis fyllt på med 200 också... ;/ Ringde till Tonic idag, men det var ju stängt. Så får göra imorgon igen

Det kommer bilder snart, när jag fått dom av Minna. Sen ska jag va med på vimmel bilderna hahaha, faan va pinsamt^^ :PI

dag är jag bakis som faaan, ! men inte i onödan.. hade skoj igår :)

Kommentarer
Postat av: Fia&emelie

ha en bra dag =)

2008-11-09 @ 11:19:32
URL: http://humorsajten.blogg.se/
Postat av: matilda

tjaa =) kolla gärna in och kommentera min blogg! ;):)

2008-11-09 @ 11:22:58
URL: http://matildaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0