19/8 |Sammanfattning 2008

Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?
Gjorde jag säkert ^^

Dog någon som stod dig nära?
Nope!

Vilka länder besökte du?
Ingen, vart i Norrland och enligt Malin så äre det typ i ett annat land xD

Är det något du saknar sommaren 2008 som du vill ha sommaren 2009?
MERA sool! och en utomlandsresa

Vilket datum från sommaren 2008 kommer du alltid att minnas?
Inget speciellt datum faktiskt.

Största misstaget?
Hmm... *tänker*

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Neej då :) fullt frisk,

Bästa köpet?
Vet ej ...

Vad spenderade du mest pengar på?
Cider haha

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Hmm...

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2008?
Ber in a bar .. :P

Är du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
Jag vet inte ^^

Vad önskar du att du gjort mer?
Vart hos pappa (inte en enda gång under sommaren)

Vad önskar du att du gjort mindre?
Slööat,

Hur tillbringade du din midsommarafton?
Sööp ^^

Blev du kär i sommar?
Nej, var/är redan ...

Hur många förhållanden?
Ett

Favoritprogram?
Typ allt som kommer på tv4fakta :D

Bästa boken du läste i sommar?
Läste ingen bok :)

Största musikaliska upptäckten?
Ingen ...

Något du önskade och fick?
Har inte önskat mig något speciellt ^^

Något du önskade dig men inte fick?
Nope, för jag önskade mig fortfarande ingenting. eller jo mer sol!

Vad gjorde du första dagen på sommarlovet?
Jag & Bine var på fest hos Tobbe :)

Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
Sol, mer pengar, osv....

Hur skulle du beskriva sommaren 2008?
Ingen höjdare precis, men rätt soft

Vad fick dig att må bra?
Jaduu...

Vem saknade du?
MINA VÄNNER <3>

De bästa nya människorna du träffade?
Oskar i Köping =D

Sommarens sötaste?
Jonathan & Josefin :)

Sommarens hetaste?
Du kanske ?

Sommarens största kärlek?
FREDRIK ! <3

Sommarens besvikelse?
Regnet, och att jag inte fick något sommarjobb, för annars hade jag & Fidde åkt utomlands.

Sommarens bästa?
Mina vänner, <3

Sommarens snällaste?
Jadu .. ingen som vart direkt taskig!

Sommarens roligaste?
Vännerna!

Sommarens galnaste?
Malin !

Sommarens mysigaste?
Älskling <3

Sommarens ångest?
Har inte haft någon.. fören nu... SKOLAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0