20 Frågor

Jag hittade ännu en sån här frågegrej på nätet. Men det var med 300 frågor! Och ingen människa har väl ork att sitta och svara på alla på en och samma gång, inte då jag i alla fall.
Så jag tänkte svara på typ 20 frågor varje dag, tills jag kommer till 300.

1. Vad heter du?
Janette


2. vad kallas du?
Janette, Nättan, Hatte/panter (kommer från att min syster sa Hatte när hon var liten)  
eller Janettisen( ganska sällan nu mera), eller som Minna säger Hattepantertanterna


3. vad vill du bli kallad?
Ganska nöjd med mina smeknamn :P


4. födelsedatum?
12 Oktober


5. stjärntecken?
Vågen


6. lunar?
Ibland.


7. msn?
varje dag typ


8. helgon?
Nej


9. vart bor du?
utanför Borås, hålan Nitta


10. vad har du för mobil?
Nokia nånting.. en skit! men min mobil blev ju stulen å har inte köpt ny en.. så det är dax nu.


11. har du en egen dator?
Inte längre,



12. vem är din/dina bästa kompis?
Malin, Sabine, Hanna, Sofie och Fredrik


13. har du något husdjur?
Molle ^^


14. vad ska du göra i sommar?
Börjar leva livet;) eftersom studenten väntar =)


15. favoritfärg?
Blå,svart, vit och röd.


16. turnummer?
har inget


17. vad älskar du mest?
Mina underbara vänner, och Fredrik <3


18. intressen?
Musik ( alltså lyssna ) , finns väl fler med orka!


19. favoritband/artist?
Shorty, Baso, Takida, Sonata Arctica, sen är det mest blandat.. lyssnar på ganska blandad musik. Sturm und drang, Metallica, Nickelback, Björn rosenström. Byz mf..

20. favoritlåt med ditt favoritband/artist?
Går ju inte välja!


Nu kanske ni kan lite mer om mig ? eller vad jag tycker iaf? :P haha mer frågor kommer imorgon... Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0