21/4-08 | Sunny Day!


Sol underbara sol :D

Nu är våren här , härligt värre! fast man ska väl itne säga för mycket, då lär det ju börja snöa. Helgen har vart dunder bra&härlig! Så jävla skönt väder, sol och värme!

I helgen var jag med Maliin och Hanna. Vi var mest ute i det as fina vädret o njöt as solen :) man måste ju passa på när solen är i Borås, det regnar ju nästan jämt annars.

Och igår, vi satt vid "badplatsen" och Malin skrek till så jag flög upp och då var det en as stor äcklig jävla spindel. FYFAN! både jag och Malin fick ryck o skrek så in i helvete. Yääk, spindlar är fan det äckligaste som finns!
Och nu har vi Multimedia, och idag får vi göra vad vill som ska ha nått med Vårtecken o göra. Så Jag, Linette Madde, Sabine och Gracia gjorde en film .. när han badade i Kypesjön. Ush, de måste vart kallt, men det tyckte nog inte han för han sprang i igen, efter att vi filmade. :D Nu är det inte långt kvar till älsklingen kommer :D hoppas jag iaf. Om det blir som vi planerat så ska han komma typ 3-4 Maj. Längtar massor! Saknar dig Fidd!<3 va tre veckor sen sist ju :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0