21/6-08| mys!

Gårdagens fylla ledde till tidigt morgon och huvudvärk. hah, men att jag då lyckades komma undan så lätt. Annars brukar jag ligga bakis till sent på eftermiddan. Men det kan ju bero på att gårdagen blev en rätt lugn midsommar-fylla. Jag och Fredrik, några cider, smirnoff och öl :)

Kom just ur ett varmt skumbad med Fredrik. Mysigt var det, och mys är precis vad som står på "Schemat" i kväll. Krypa ner under täcket med Freddie jämte sig, film och coca-cola. Filmen isäg vet jag dock inte om den är så bra, "Love and other disasters". Tro det eller ej, men det var faktiskt Fredrik som valde filmen, Romantisk komedi. hah där ser man, han som alltid annars vill se typ Thriller eller vanlig komedi ^^ Söt!


Nu har jag också fått tummen ur, & flyttat över allla bilder från kameran till minnet, Så att man kan ta massa kort igen UTAN att behöva sitta & tömma hela tiden. Ett större minneskort och ny digital kamera skulle inte skada! den jag har nu är för jävla klumpig, så man helst inte bär med sig den när man går ut. Då blir det mest massa mobil kort, som inte alls blir lika bra! :P



En färsk undersökning visar att polacker kliar sig på snoppen ungefär 30 gånger i timmen, och sover med handen innanför kalsongerna. Tänk på det när du äter jordgubbar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0