21/7 |Svar på Jennys frågor

Nu ska jag ta och svara på frågor, som jag fick av Korven :D
Eftersom ingen annan har frågat nånting :( Men de är inte försent att fråga på ....

Kalsongmorsan
1. Är du rädd för att dö?
Nej, men att inte hinna göra allt som jag vill innan jag dör.

2. har du någon fobi - vad?
Japp, SPINDLAR, ORMAR OCH KRYP!

3. vad är ditt drömyrke?
haha, eftersom jag älskar Chocklad.. så varför inte en Chockladfabrik? HAHA! och sen när jag hade ätit mig less på Chocklad ( som ifs inte går), så skulle jag vilja testa jobba i en Glassfabrik! haha...

4. vill du ha barn - hur många?
Klart jag vill :) Jag har alltid tänk att jag vill ha två barn, men tror det blir en tredje. haha, för barn är så underbara :D Kön spelar absolut ingen roll!

5. Är fredrik mannen i ditt liv?
De känns så, jag hoppas och tror det! Kan verligen va mig själv med honom 110%, litar på honom till 1000, och allt känns bara rätt. Även om jag snart "bara" är 18, och han 21 så kan ju vad som helst hända. De skulle va så jävla svårt utan honom, ush! Har ju redan vart med om det en gång, när det vart slut i 3 veckor ... vilket HELVETE. Kände mig så tom ...

6. är han bra på urf?
Jodå =) Inte kan jag då klaga ;) jag bara ooppphaaa igen ! hahaha

7. vilken känd brud är den vackraste du vet?
Den va svår! :O Avril är en av dom.. men det finns så många fler! grr kommer ju inte på nu!

8. varför heter du janpan?
Jag fick det namnet av mitt ex Timo och min killkompis Jim. Timo kallas/kallades för Timpa och Jim för Jimpan, då tyckte dom att jag också kunde få ett namn med pa(n)..
då blev det Timpa, Jimpan och Janpan ;) . Sen dess har jag väl använt det, även om det inte är så många som kallar min för Janpan, de är mer som ett internet nick..

9. kött, fisk eller kyckling?
Kött och kyckling, jag älskar verkligen kött, speciellt grillat. Och kyckling är så jävla gott!

10. Tycker du om mig - varför/varför inte?
Japp, jag tycker om dig! För att du är så snäll, rolig och har humor! Man får jämt skratta när man läser din blogg. De känns ju på något sätt som att man "känner" dig, när man följt din blogg sen några år tillbax, En knasig 3barsmamma som älskar korv :D En rikigt nätkompis! :) Skulle jag komma tillÖrebro nångång & se dig gå på stan med barnen hade jag säkert kommit fram & sagt: heeeej korvfamiljen! hahahaha! och nu när jag tänker efter så kom jag på att jag faktiskt drömt om er ett antal gånger. :)

Hoppas du är nöjd med svaren KooorvJenny :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0