22/8 |Första dagen

Kom just hem, har vart i skolan.. kändes ju lite så där på morgonen när man var tvungen att gå upp halv sex, NÄR vi börja 9.. men bor man i skogen så går inte bussarna speciellt bra. Men det var iaf kul och träffa alla i klassen igen, bara jobbigt med alla nya ettor! Men en posetiv grej var iaf att jag fick slött jävla gött schema! :) Är ledig alla måndagar .. denna terminen ! och sen går jag nästan bara halvdagar resten av veckan alltså slutar jag 12.20 ^^ men tror det var onsdagar jag går till halv 4. Men vad gör det när man slutar tidigt dom andra ;)
Och så fick vi våra datorer idag med, gött.. nu kan jag lägga in alla bilder & all musik igen..
EMELIE jaa EMELIEFISKORV, du har mycket musik att skicka över i helgen, så det är bara du kommer in på msn ;) Shooooorty! =D


MEN JAG ÄR TRÖTT! som faaan.... ska kolla klart på en film nu, men jag kommer nog slockna! ont i huvudet har jag också.

Skulle egentligen till pappa i helgen, men Fredrik har ju inte åkt hem än! grr.. men Anne ville att vi skulle hälsa på, så hon kunde göra käk eller bjuda på fika. Jaa, vi får väl se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0