23/7 | Sommaren tillbax?


Igår var ju en riktigt varm dag, sommaren kanske är tillbax? :) för det är ju varmt idag med! Igår var jag med Malin och Hanna .. sen kom Sabine och Sofie förbi. Vi drack kaffe som vanligt och tjöta :) Och Fredrik han satt bara framför datorn och var osocial. Sen skulle Bine och Fisan dra, och Bine fråga om dom skulle bada.. Malin utbrast "Vart ska ni bada" Fisan "i min pool". Då blev det så att hela gänget gick över gatan till Sofie. De var riktigt jävla härligt ^^ även om det var kallt :) Jag dök från trappstegen och var ett riktigt vattendjur !

Håller på att städa nu, men orkar inte mer :D haha, dammsugit nedervåningen iaf, tänkte ju skura golven med. Men jag är för lat just nu..tar det imorgon ;D Fan de är sommar! Men kom just på att disken måste fixas också.. ut ur diskmaskin och in igen.. Fattar inte hur det kan gå åt så jävla mkt glas och tallrikar när vi bara är två hemma just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0