25/5-08 |Morsdag!

Morsdag
Mammi fick en jätte fin blomma av oss alla, och hon vart mer än glad :) vi var i väg flera timmar på eftermiddan, först var vi hos Juhas mamma. Där bjöds det på massa gott som vanligt, Prinssestårta,kakor,bullar, läsk och kaffe. Så när vi skulle åka därifrån efter nästan två timmar kunde vi ha rullat in i bilen, så jävla mätta som vi vart!

Då var det ju nästa ställa som gällde, mormor :) Och även där bjöds det på Prinssestårta, kakor, läsk, kaffe och chocklad. Men jag kunde verkligen inte stoppa i mig mer än en kopp kaffe och nån bit chocklad, sen höll jag då nästan på å spy!

och min msn är helt jävla störd! ibland funkar de att skriva ibland inte, jävligt irriterande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0