25/8 |Förkyld som fan

Nu sitter jag här invirad i en filt, men en kopp kaffe för jag är förkyld.. de är hemskt! och ont i halsen med... trots att jag är sjuk så gick jag till skolan, men vräkte i mig en hel fishermans påse idag i skolan.. inte så gött för magen? och jag har nyst säkert 1000 tals gånger idag, fyfan så jobbigt! Kanske har jag smittat Sabine också.. det lär vi ju märka. Vi delade nämligen på en cola idag :/ kom på det nu att det är rätt smittsamt! Fredrik hade känt att han hade ont i halsen imorses, så jag har ju lyckats smitta han med.. så nu vill han helst inte pussa mig så mycket, eftersom han inte vill bli sjuk. Jag får helt enkelt klara mig med hans närhet... j

De va en rätt dryg dag i skolan.. vi skulle planera vårt projektarbete. Jag och Sabine fick en idé som kommer att bli kuul :) Vi ska göra en bok om Svenska kändisar, det kommer bli as bra om dom vi tänkt vill ställa upp och svara på lite frågor o så. En av dom skulle isf vara Elin(Shorty), måste prata med henne :)

Fy, idag när jag & Bine var på Donken .. och hade käkat klart, vi hade lite bråttom till bussen.. men halvvägs kom jag på att jag glömde min väska! paaniik fick vi båda, bara sprang as fooort tillbax och jag tappade min cola på vägen också :P Tur att den va kvar, för där i var Bines blånkom med bankkort & massa pengar .. Huuuh!


Imorgon är jag LEEEEEDIG ! :) så jävla skönt, jag känner redan att jag behöver det. Och skolan har precis börjar :P hur ska de här gå ? :P

Sen Måste jag bara säga...
JAG ÄLSKAR DIG MEST FREDRIK LESTANDER <3

bevaka mig på bloggkoll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0