26/8 |Fått schema

Just nu är jag sjukt trött, orkar knappt hålla upp ögonen! Men jag kan ju inte sova klockan 6. Ska ändå snart dricka kaffe för mamma hade köpt med sig mazariner och "Dammsugare" hem :)

När jag kom hem från skolan kände jag för att gå ut och springa, och så fick det bli. Fast jag orkade inte springa hela tiden för jag är ju inte helt frisk. Och kom på att hur smart var det att gå ut och springa & gå när jag fortfarande är lite förkyld? Inte alls så smart.. pluss att de regnade! Så när jag kom in frös jag som fan... tog en dusch och somnade en stund.

Fick mitt shema idag :) rätt nice faktiskt ^^ En sak jag inte gillar är vårat nya namn på klassen :Bytingen! :S Alltså våran skola är ju lite som den är.. har namn för varje klass. Ungefär som på ett dagis som har olika namn för olika avdelningar. I ettan hette vi :Sagoprinsen, och i tvåan Älvan.. men nu i trean var de fulaste:P

HT
Måndag : LEDIG!
Tisdag : Religion 08.30-11.30
Onsdag : Samhällskunskap 08.30-11.30 & Medieproduktion 12.30-15.30
Torsdag : Mediekomminikation 08.30-11.30
Fredag : Historia 08.30-11.30

VT
Måndag : Psykologi 12.30-15.30
Tisdag: LEDIG!
Onsdag: Samhällskunskap 08.30-11.30 & Medieproduktion 12.30-15.30
Torsdag:Mediekomminikation 08.30-11.30
Fredag: Rörlig bild 12.30-15.30

Sista året kommer nog bli rätt slappt, ska bara fixa matten vid sidan av också. Men jag kommer fixa det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0