28/4-08 |Jag saknar dig, förstår du?


Varför går tiden så sakta när man väntar och längtar efter någon?
Jag saknar dig Fredrik!
Det var fyra veckor sen jag var med dig,
Det var fyra veckor sen jag myste med dig,
Det var fyra veckor sen jag sov i samma säng som dig,
Det var fyra veckor sen jag vaknade med dig vid min sida,
Det var fyra veckor sen jag såg ditt fina leende
Det var fyra veckor sen jag kände din närhet,
Det var fyra veckor sen jag badade skumbad med dig,
Det var fyra veckor sen vi kollade på film tillsammans,
Det var även fyra veckor sen vi stog där på Busstation och jag skulle åka hem,
jag kramade dig hårt ville inte släppa taget,
tårarna rann ner för min kind, Du kolla mig i ögonen o sa : Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0