29/8 |FREDA!

Nu är det helg! så skönt.. äntligen! Fast jag var inte i skolan idag, jag orkade verkligen inte. Fast meningen var ju att jag skulle gå. Men när klockan ringde 05.45 orkade jag knappt stänga av alarmet, orkade verkligen inte! Så nu har jag en lååång helg framför mig, mycket skönt! Börjar inte fören på Tisdag.. om vi börjar med vanliga lektioner nästa vecka? hmm måste fråga någon i klassen iaf. För isf är jag ledig på Måndag, eftersom jag inte läser Engelska & Svenska C :)

Idag skulle jag egentligen gå till dagiset för att fråga om APU där i två veckor, men jag känner ingen lust idag... jag behöver moraliskt stöd av Fredrik men han orkar inte förlja med haha :P Jag vet att det inte är farligt :P det enda som kan hända är att man får ett nej. Men jag var ju där i våras också, så jag tror jag skulle kunna få vara där ;) .. Sen ringde jag till mormor innan och skulle prata med Seppo.. men han var inte hemma ^^ för han har eget företag, då skulle jag kunna göra lite saker till hans företag :) *Hoppas*

På söndag åker Fredrik hem.. det känns skönt på ett sätt men tråkigt på ett annat. Vi har varit med varandra så sjuukt länge! hela sommaren, så vist kommer det bli skönt för oss båda att komma ifrån varandra, vi behöver sakna varandra lite också. Men det kommer kännas så jävla tomt utan honom, sova ensam på nätterna ;( i dont like it!
Sen kommer jag inte få träffa han fören typ i slutet av Oktober, 1,5 månad typ! :O Fy, vill inte ens tänka på hur lååång tid de är ! men jag har ju som sagt klarat det innan... En lösning är ju om jag hittar en APU där i en vecka, då skulle jag kunna åka upp dit en vecka innan höstlovet :D jaja, orkar inte tänka så långt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0