3/8 |Storstädning

Go morgon ! :)

Idag är jag på bra humör, även om det regnar ute och det är storstädning som gäller. För i natt kommer familjen hem från Finland. Så Fredrik har redan greppat dammsugaren & jag ska skura golven när han är klar, Jim hjälpte till att plocka undan innan han drog också, snällt av honom!

Helgen har vart bra, :) mycket bättre än förra helgen.. den ska vi inte ens prata om. I Fredags tog vi det lungt, Malin & Jim sov här.. drack lite ( jag var mest full) och kollade på Adam&Eva. Igår var det Malin som var mest taggad, medans Fidde & Jim bara drack några öl och jag höll mig till Coca-Cola & Fanta.

Vaknade av ett vääldigt dystert sms av Bine "Nu är det bara tre veckor kvar av vårt sommarlov" hah, det är ju inte så kul att vakna till? Jag har världens ångest för att börja skolan igen, varför går alltid sommarloven så jävla fooort? :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0