5/10 |Wiihoo

Faan va jag är glad nu, wiie! Kan inte annat än att le, känns så jävla bra. Du är så jävla söt, allt! Du gör mig glad. Äntligen börjar jag bli mitt vanlig jag, glad knasig och allmänt mongo ^^ :D

Min dag har vart jävligt seg. Har vart bakis typ hela dagen, så har bara legat i sängen & kollat på Prison Break. Vilket jag ångrar nu, för jag skulle vilja gå ut.. måste ha luft. Men klockan är redan halv elva, och vågar inte gå ut själv i det här mörket haha. Så det får jag ta imorgon

En till sak som gjorde mig glad idag, var att jag fick min samsung till att funka igen. =) Den vill inte svika mig riktigt än, wooho. Hoppas den vill funka tills jag får en ny. Måste bara vara riktigt försiktig med displayen.. den brukar ju lägga av.

Har inte kollat på Andra avenyn än, så det får nog bli det snart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0