5/4 -08 |17 månader & Grattis Christian Celander 25

Inte bakis idag, och det är ovanligt för att vara jag. Alltid när jag dricker så brukar jag bli bakis. Men jag slutade i god tid igår, dessutom drack jag inte för mycket. Eller jag va full som en anka, och kände att jag inte skulle dricka mer, då skulle jag bli bakis. Men jag kom undan det :) Huh!


Igår träffade jag Juha och Sandra, har inte träffat dom på flera månader. och dom hade ju en så "liten" tv i vardagsrummet. en projektorduk, avis ? Ja! Och i sovrummet hade dom en sån där stor tv som vi har i vardagsrummet. Jävla rikeman. inte konstigt för han jobbar ju i Norge så ^^,
Och sen kom Minna och Jasko också ner och det va skoj :)

Igår var det min och Fredriks 17 månaders dag ! Jag älskar dig, så sluta knasa.
Jag saknar dig, känns som att jag oroar mig för mycket.

Grattis till Christian Celander ( Fredrik kusin) som fyllde 25 år igår :D

Jag är massa hungrig så jag och Robin (Fredriks andra kusin) bestämde att vi skulle äta flottig mat på Frasses, men jag måste bjuda honom för han har inga pengar o va hungig som en jude. haha ^^

Hittade gamla bilder på farsan dator idag, vill ha tillbax mitt gamla hår, när det var snyggt uppklippt åh sakna <3 men jag måste klippa mig snart, men Fredrik vill ju inte det. För han tycker jag ska ha massa långt hår. Men jag ska ju bara klippa upp det :)GE MIG MAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0