5/7-08|Helt jävla död!

Jag känner mig tröttare än på länge. Orkar ingenting, men jag måste bli piggare nu. Vill ju inte förstöra hela dagen, kaffe skulle vara det rätta just nu. Men grejen är den att jag vill ha bryggkaffe, men Fredriks pappa gör kok-kaffe och det gillar inte jag. Usha fy! kanske för att jag är så van vid att dricka bryggkaffe? GE MIG GEVALIA BRYGGKAFFE!

Ska göra mig i ordning om jag orkar, annars får det va. Vi ska inte göra något speciellt idag ändå, om jag får bestämma i alla fall. Fredrik är ju inte hemma nu, han är & hjälper en kompis med något som har med motor att göra.. Sen när han är klar ska vi ut och handla! Det får bli något gott att äta idag, kanske Tacos ? och några Cider som jag har kvar sen igår.. om jag orkar.

Ush, fan va det är jobbigt att känna sig så här sliten och slöö.. ! kanske var det för att vi drack igår och det vart för lite sömn, somnade kanske runt tre och vid nio väcker Fredrik mig.

JAG VILL SOVA! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0