6/11 |Hemma igen

Var ju ett tag sen som jag skrev här, och anledning är för att jag inte haft en dator på hela förra veckan.

Och nu när jag väl sitter vid datorn så har jag haft fullt upp med att läsa alla blogginlägg som jag missat under en veckas tid från alla bloggar jag följer, och de var runt 180 inlägg.

Det är ju nämligen så här.. för er som inte vet. Att det började brinna i ett hus där jag hade alla min grejer. Och i Lördags när vi skulle hämta grejerna så var datorn borta. Alltså har någon idiot gjort inbrott i huset o snott datorer, mobil laddare, plånbok mm ... ;/


Jag kom hem i tisdags, och har haft det massa bra när jag vart borta :) mys massa mys! Och sen så har jag skaffat mig en ny kompis också, Hanna :) massa snäll, rolig o förstånde. Var hur lätt som helst att snacka med henne från första gången vi träffades. Och Köjsti är fan rolig han med, lite udda men rolig.. och ibland fick han riktiga cp ryck på mig o Hanna ;P
Allt var typ bra förutom att jag blev av med datorn, kom hem med rökskadade kläder osv.

Nu har jag ingen mobil heller, och det suger! Eller mobil har jag men ingen laddare.. och det finns ju ingen som har en Motorola laddare. Och jag förstår, vem fan har en motorola? skulle inte jag heller haft om jag fick välja, men nu var ju min mormor så snäll innan jag åkte att jag fick låna hennes mobil. Ska få en ny frågan är när? i november iaf.

Måste säga Grattis till Carro som fått sitt körkort nu :D



Fredrik, Jag saknar dig redan <3

Kommentarer
Postat av: Eme

du har inte lite otur med dina grejjer alltså :/ hoppas du får din nya mobil snart :D

2008-11-09 @ 14:20:41
URL: http://emeliestroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0