6/8 | In Köping

Nu är jag och Fredrik i Köping :) Riktigt jävla skönt att komma bort. Igår blev det lite drickande, Oskar kom hit ( till Fredriks mamma), och vi tre hade fest på hennes balkong, tills vi drog vidare.. Oskar visade sitt R på halsen som han fått av en utläning som skurit honom på halsen, just i det området som Fredrik mamma bor. och sen då på natten när jag och Fredrik skulle gå hem, vart jag jätte rädd! Köping mitt i natten bland massa utläningar är inte så kul :/ Vi gick fooort som fan & mötte några utläningar .. Fredrik bara "Tyst nu" .. jag kramade hans hand hårdare & mitt hjärta dunka i 10 000, jag var så rädd! han säger "dom kommer garanterat komma efter", men sen när vi hade gått typ hundra meter kolla jag bak och ingen var där.. Huuuh!

Jag kommer lägga in bilder på bdb sen när vi kommer hem, eftersom jag glömde minneskortläsaren hemma så äre lite svårt att överföra bilderna :P Men bjuder på mobil bilder nu på bdb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0