7/7-08 |Mupp mobilen

jag är ensam .. idag igen! bara min Coca-Cola har jag till sällskap. Fredrik han har jobbat och just nu hjälper han en kompis med något. Alltid är det något, jag får fan aldrig ha min pojkvän ifred. Irriterande, som fan! Men vad ska man göra. Hoppas han kommer hem snart, för jag är goode less på att sitta här och vänta på honom. Sen när han väl kommer hem så ska han väl ut och fiska också.. då blir jag inte glad ;) haha !

Har pratat med Malin en massa i telefon idag :) Hoppas det löser sig gumman. Jag saknar henne som fan också, men på torsdag ska jag krama henne massor <3

hah, igår när jag och Fredrik satt ute på balkongen och tjöta.. så hörde jag någon som prata i min mobil, och då såg jag att den hade ringt upp Emelie, haha... det var röstbrevlåda kärringen som pratade.. och så skulle jag lägga på men då gick de inte ^^ då hade hon fått ett röstmeddelande :"Det går ju inte... att stänga av" så säger Fredrik "Vem ringer du?"
"Emelie... men det går ju inte" haha.. min mobil är helt mupp, fast det är bara för att det är toch knappar eller två iaf, och då kan man råka ringa upp folk väldigt lätt haha ;) och de är inte så konstigt att mina pengar tar slut så fort jämt! haha

Jag ska låna boken "Bakom stängda dörrar" snart, måste läsa den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0